Preguntas frecuentes

Benvido a ITS, preguntas máis frecuentes. Aquí podes atopar respostas ás preguntas máis frecuentes sobre os nosos servizos.

Que é o servizo de fibra ou FTTH?

Fiber Optic To The Home, ou FTTH (Fiber To The Home), é unha tecnoloxía de telecomunicacións que consiste no uso de cables de fibra óptica e sistemas de distribución óptica para a prestación de servizos de Internet, telefonía IP e televisión (IPTV) para fogares, empresas e empresas. Esta tecnoloxía permite velocidades de transmisión moi altas (próximas a 1 Gbps) e latencias baixas (na orde de decenas de ms). É a tecnoloxía máis nova e está en plena expansión.

Que é o servizo Wimax?

Wimax é o acrónimo de Worldwide Interoperability for Microwave Access, que en español se traduce por Worldwide Interoperability for Microwave Access. É unha tecnoloxía sen fíos que funciona transmitindo e recibindo ondas de radio a través de enlaces de radio situados nos principais repetidores e lugares estratéxicos da xeografía. É a tecnoloxía óptima para ambientes rurais, centros dispersos, polígonos, poboacións dispersas, aforas de grandes poboacións e, en definitiva, lugares onde as tecnoloxías por cable (fibra óptica ou ADSL) non alcanzan ou non permiten un servizo de calidade.

Que é o servizo de internet 4G / 5G?

É unha tecnoloxía sen fíos que funciona transmitindo e recibindo ondas de radio a través de redes de telefonía móbil de última xeración. Esta tecnoloxía é a máis axeitada para cando necesitamos un servizo con mobilidade, é dicir, debemos levala connosco para diferentes fogares, negocios, etc. Xeralmente teñen límites en canto a capacidade de datos, pero nos últimos tempos aumentaron tanto que se pode considerar un servizo ilimitado para o seu uso normal.

O servizo de internet é ilimitado?

Nos accesos de fibra e wimax o servizo é ilimitado. Isto é que a velocidade do servizo non se reducirá independentemente do consumo de datos realizado. Nos accesos 4G / 5G o uso de datos non é ilimitado. Aínda que son volumes de datos moi elevados (entre 300 GB e 1000 GB segundo a tarifa contratada), ao superar estes valores a velocidade de conexión redúcese considerablemente ou incluso o servizo está parado. Este servizo recupérase ao final do período de facturación, xeralmente o 1 de cada mes.

Podo desviar os meus servizos de telefonía fixa e móbil?

Si, é posible configurar desvíos en servizos de telefonía fixa e móbil. Esta funcionalidade non ten custo adicional, pero contará as chamadas realizadas polos desvíos dentro da tarifa contratada. Se se esgotan os minutos da tarifa contratada, as chamadas desviadas facturaranse ao prezo base da correspondente telefonía fixa e / ou móbil.

¿Os servizos FTTH, Wimax e 4G / 5G requiren algún tipo de instalación?

- O servizo FTTH require a instalación de cableado de fibra óptica no fogar, xeralmente na sala de estar, onde se instalará un enrutador Wifi para conectar os dispositivos do cliente. - O servizo Wimax require a instalación dunha antena receptora fóra do fogar, un enrutador Wi-Fi normalmente instalado na sala de estar para conectar os dispositivos do cliente e o cableado que interconecta ambos equipos. - O servizo 4G / 5G non adoita requirir instalación. É un enrutador autoinstalable que só precisa estar conectado á corrente eléctrica. Ás veces, se o nivel de sinal non é suficiente, é posible instalar antenas externas para mellorar a recepción e, polo tanto, a calidade do servizo, pero implica preparar un orzamento e a súa aceptación polo cliente.

As instalacións destes servizos teñen un custo?

Tanto as instalacións FTTH como Wimax teñen un custo de instalación que depende do equipo, o tempo de instalación, etc. Non obstante, normalmente asumimos estes custos cunha promoción de rexistro gratuíta a cambio dunha estadía no servizo os primeiros 12 ou 18 meses . Deste xeito, o cliente non adoita ter que asumir este custo. No caso do servizo 4G / 5G, é necesario ter un enrutador 4G / 5G. Se o cliente ten este dispositivo, non é necesario realizar ningún desembolso. Se non, ofrecémoslle a venda, cuxo custo aproximado adoita ser de aproximadamente 50 €. Se ademais é necesario instalar equipos para mellorar a recepción como antenas, mástiles, etc ... será necesario realizar un orzamento personalizado.

Que é a telefonía VoIP?

VoIP é un acrónimo de Voice Over Internet Protocol, que por si mesmo significa voz por internet. É unha tecnoloxía que proporciona comunicación por voz e sesións multimedia (como vídeo) a través de protocolo de Internet (IP). Con esta tecnoloxía é posible facer chamadas telefónicas entre liñas telefónicas analóxicas e dixitais empregando os números de teléfono habituais.

Podo conservar os meus números de teléfono fixo e móbil?

Por suposto, nos servizos de telefonía fixa e móbil é posible a portabilidade de números, o que lle permitirá seguir usando os seus números habituais e manter a propiedade del. Se non tes un número, asignarémosche un novo.

Que significa que podo escoller a cobertura móbil?

Con nós é posible escoller o servizo móbil coa cobertura que mellor se adapte ás túas necesidades. Se ves que a cobertura seleccionada non é adecuada para ti, podes cambiala cun cambio de sim.

Tes unha aplicación ou panel de clientes onde podes consultar o consumo, as facturas, etc ...?

Si, cando te rexistres como cliente terás acceso ao teu panel de clientes onde podes consultar as túas facturas, o consumo das túas liñas móbiles, facer consultas, estar ao día das novidades, etc. inicia unha aplicación en breve para que o móbil poida acceder a esta información dun xeito aínda máis rápido.

Podo contratar unha segunda SIM para compartir datos?

Si, coa liña móbil podes contratar un segundo sim para colocar nun segundo terminal, xa sexa outro móbil, tableta, cámara web, alarma ... Dita SIM consumiría datos da tarifa da tarxeta principal.

Que ocorre se perdo o móbil, roubo ou se a SIM falla?

En calquera caso, é mellor contactar connosco para bloquear a SIM e crear un duplicado. Podemos enviar a nova SIM por mensaxería ou pode facer este cambio nunha das nosas tendas e levar a nova SIM contigo de inmediato.

Podo usar o seu servizo móbil no exterior?

As nosas tarifas inclúen o uso de itinerancia. Nos países da Unión Europea, este servizo non ten custo adicional e utilizaranse os datos e as chamadas da súa tarifa contratada. Si, é importante que se poña en contacto connosco antes de visitar o país para indicar a que rede / operador debería conectarse para gozar de todos os servizos de voz e datos. Para os países que non forman parte da Unión Europea, recomendamos que tamén se poña en contacto connosco con antelación para indicar os posibles custos do servizo.

Podo bloquear o uso de servizos adicionais en servizos móbiles?

Si. Se o desexa, podemos bloquear o uso de servizos de pago como o envío de SMS, chamadas internacionais, números 90x, 118xx, etc. Simplemente póñase en contacto connosco e xestionarémolo.

Onde debería ir se teño algunha incidencia técnica, consulta comercial ou xestión administrativa?

Para consultas comerciais, trámites administrativos ou incidencias técnicas, pode contactar con calquera dos medios habituais, correo electrónico (Este enderezo de correo está a ser protexido dos robots de correo lixo. Precisa activar o JavaScript para velo.), formulario de contacto web, aplicación para clientes, whatsapp 621.202.655, servizo telefónico ao cliente 982.093.000 ou visitando calquera das nosas tendas ou puntos de atención ao cliente (distribuidores) durante o horario comercial de 9:30 a 13:30 e de 15:30 a 19:00 Para incidencias técnicas fóra do horario comercial, pode chamar ao número de atención ao cliente 982.093.000 ou enviar un correo electrónico a Este enderezo de correo está a ser protexido dos robots de correo lixo. Precisa activar o JavaScript para velo. indicando a súa información de contacto e o incidente. A nosa recepcionista tomará nota e porémonos en contacto contigo para resolver o incidente no menor tempo posible.

Como podo contratar os servizos?

Para contratar calquera servizo podes facelo persoalmente (nas nosas tendas ou puntos de servizo) ou por vía electrónica ou por teléfono.

Como podo saber se teño cobertura de fibra, wimax, etc.?

Dado que traballamos con varias coberturas e provedores, é mellor que se poña en contacto connosco por calquera dos medios mencionados e nos proporcione o xeito máis preciso posible de localizar a casa ou o negocio, xa sexa por localización de WhatsApp, coordenadas GPS ou enderezo postal. Estudaremos o seu caso e ofrecerémoslle a mellor solución para a súa situación.

Terei un tempo nos meus servizos? Podo cancelalo?

Os servizos que non requiren instalación non teñen permanencia, como a telefonía móbil, a telefonía fixa ou a TV. En canto aos servizos de acceso a Internet, se o custo de rexistro / instalación foi gratuíto e así se indica no contrato, terá unha estadía de meses en